Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Süper Cuma’da görünüşe göre kendimizi “ödüllendirdik”

Türkiye’nin lider ödüllendirme sistemi şirketi Momento’nun açıkladığı verilere göre 25 Kasım Cuma günü portal ve kart üzerinden gerçekleşen harcamalar geçen yılki kampanya dönemine kıyasla yaklaşık 2 kat artış gösterdi.

Süper Cuma’da kendimizi “ödüllendirdik”

Her yıl tüm dünyada alışveriş şölenine dönüşen Black Friday’e bu yıl da ilgi yoğun oldu. Türkiye’nin lider ödüllendirme sistemi şirketi Momento’nun açıkladığı verilere göre 25 Kasım Cuma günü portal ve kart üzerinden gerçekleşen harcamalar geçen yılki kampanya dönemine kıyasla yaklaşık 2 kat artış gösterdi.

Markaların duyurduğu kampanyalarla global çapta alışveriş şölenine dönüşen Black Friday, bu yıl da oldukça hareketli geçti. 10 yılı aşkın süredir esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde yenilikçi çözümler geliştiren lider ödüllendirme sistemleri şirketi Momento’nun verilerine göre Black Friday’de portal üzerinden yapılan harcama tutarı geçen yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık 3 kat artarken, kart üzerinden gerçekleşen harcama tutarı da 2 kat artış gösterdi. Söz konusu dönemde işlem adedi ise yaklaşık 2 kat arttı.

Momento Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro

Momento portal kullanımı 2,5 kat arttı

Konuya ilişkin değerlendirmede bulanan Momento Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro, Black Friday döneminde alışveriş yapan kullanıcı sayılarının da yaklaşık 2 kat arttığına dikkat çekerek,

“Dijital dönüşümün hızlanmasıyla birlikte tüketicilerin online alışverişe ilgisi artarken, kullanıcılarımızın ödüllerini özellikle bu tip kampanya dönemlerinde harcadığına şahit oluyoruz. Bu yıl ilgili dönemde yapılan alışverişlerde 5 bin TL’lik harcamalar da bunu doğrular nitelikte. Gelecek yıllarda da hem e-ticaretin hem de Momento portal kullanımının önemli ölçüde artacağını öngörüyoruz” açıklamasında bulundu.