Sosyal Medya

Ne? Nasıl yapılır?

İzmir SEO Danışmanlığında Kurumsal Hizmet

egegen’in veri ve analiz odaklı İzmir SEO stratejisi ile markanızın satışını yaptığı ürün ya da sunduğu hizmetlerde potansiyel müşterilerine ulaşmasına yardımcı oluyor....

İzmir SEO Danışmanlığında Kurumsal Hizmet

egegen’in veri ve analiz odaklı İzmir SEO stratejisi ile markanızın satışını yaptığı ürün ya da sunduğu hizmetlerde potansiyel müşterilerine ulaşmasına yardımcı olabilir, organik görünürlüğünüzü artırırken sektörel rekabette yaratıcı pazarlama yaklaşımınız ile fark yaratabilir ve tüm bunları sonucunda markanızı büyütmeye başlayabilirsiniz.

SEO Nedir?

Son yılların en gözde dijital pazarlama kanallarından biri olan SEO, arama motorlarındaki görünürlüğünü artırarak potansiyel müşterine ulaşmak isteyen markaların mutlaka dikkat alması gereken bir çalışma alanıdır ve en genel haliyle; internet sitesinin kullanıcı ve arama motorları için ideal bir yapıya taşınması olarak tanımlanabilir.

Markaların dijital pazarlama stratejileri içerisinde belirgin bir pay sahibi olan SEO’nun gelişimine ve günümüzde en çok kullanılan arama motoru Google’ın yaklaşımına baktığımızda; arama motoru optimizasyonu çalışmalarının yalnızca Google için değil kullanıcı için de yapılması gerekir. SEO’ya bu doğrultuda yaklaştığımızda, kullanıcı deneyimini şekillendiren UX yani web tasarım ve ölçümleme ile ortak çalışma alanlarına sahip bir kanal olduğu sonucunu gözlemleyebiliriz.

Yalnızca web tasarım değil Google Ads kanalı ile de yakın temas halinde olan SEO, kullanıcıların bir hizmeti, ürünü ya da bilgi ararken gösterdikleri eğilimlere ilişkin veriler sunmasının yanında hedef müşteri kitlesini tanımlamaya yardımcı olması ile de Google Ads çalışmalarını besler. Dolayısıyla SEO’yu dijital pazarlamanın diğer çalışma kanallarından bağımsız olarak değerlendirmek mümkün değildir.

SEO Markaları Nasıl Büyütür?

Markalar, sunduğu hizmet ya da ürünleri müşterileri ile buluştururken dikkate almaları gereken kanalların başında arama motorları gelir ve SEO, markaların arama motorlarındaki görünürlüğünü artırması dolayısıyla markaların büyüme stratejileri içerisinde belirgin bir yer tutar.

SEO’nun marka boyutunda dokunduğu noktalardan biri de, arama motorunda potansiyel müşterilere ulaşan rakiplerin organik trafiklerinden pay alarak sektördeki pastaya da ortak olma fırsatı vermesidir.

Geleneksel pazarlama ile kıyaslandığında kapsamı çok daha kısıtlı bütçeler ile rekabet imkanı sunan SEO çalışmalarında yalnızca ürün ya da hizmet değil yanal ve bilgi odaklı kelime gruplarının da strateji içerisine dahil edilebilir olması, doğrudan marka bilinirliğine de katkı sağlayan bir durumdur.

Örneğin; bir diş kliğinizin var ve İzmir diş kliniği sorgusunun yanı sıra “dolgu kaç seansta tamamlanır – kanal tedavisi fiyatları – implant acıtır mı” gibi bilgi odaklı sorguları da hedefleyerek kliniğinizin yalnızca İzmir lokasyonunda değil Türkiye genelinde birçok farklı kelime grubundan gösterim almasını sağlayabilir, böylelikle marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

SEO’da egegen Farkı

egegen olarak dijital pazarlamanın tüm çalışma alanlarında 20 uzun yıldır yalnızca ulusal değil global ölçekte de binlerce markanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına yardımcı olmanın getirdiği deneyim, her biri farklı alanlarda uzmanlaşmış insan kaynakları, sektörün sürekli dinamizm bekleyen yapısını özümseyen kurumsal kimliğimiz ve SEO’ya analitik yaklaşımımız ile fark yaratıyoruz!

İlk adımda internet sitenizin mevcut durumunu tüm detaylarıyla analiz ederek başlattığımız SEO stratejimizde sektörü, hedef kitleyi, rakipleri ve beklentileri doğru anlıyor ve tüm bu noktaları SEO stratejimize eksiksiz bir şekilde dahil ederek organik büyüme hedefine yönelik ihtiyaç duyulan tüm aksiyonları planlıyoruz.