Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Pazar Yeri Createrra, Kadın Girişimcileri Desteklemeye Devam Ediyor!

Sürdürülebilir, organik ya da doğal ürünlerin bir arada bulunduğu Türkiye’nin Sürdürülebilir Pazar Yeri Createrra, “Doğaya Saygılı Alışveriş’’ mottosuyla çevreye duyarlı alışveriş hizmeti sağlamaya devam ediyor. Çatısı altında bulunan 200’e yakın çevre dostu markasının daha da artmasını hedefleyen dijital pazar yeri, sürdürülebilir yaşam önerileriyle tüketicilerin ve markaların karşısına çıkıyor.

Türkiye’nin Sürdürülebilir Pazar Yeri Createrra, Kadın Girişimcilere Verdiği Destek ve Çevrecilik Yönüyle Dikkat Çekmeye Devam Ediyor.

Sürdürülebilir, organik ya da doğal ürünlerin bir arada bulunduğu Türkiye’nin Sürdürülebilir Pazar Yeri Createrra, “Doğaya Saygılı Alışveriş’’ mottosuyla çevreye duyarlı alışveriş hizmeti sağlamaya devam ediyor. Çatısı altında bulunan 200’e yakın çevre dostu markasının daha da artmasını hedefleyen dijital pazar yeri, sürdürülebilir yaşam önerileriyle tüketicilerin ve markaların karşısına çıkıyor.

Kara Cuma günü gibi indirim dönemlerinde 380 bin ton karbon salımı meydana geliyor. Createrra ise bu tüketim çılgınlığının karşısında, toplumu “ihtiyaçlarını karşılarken” doğanın döngüsü ile uyum içinde olmaya davet ediyor. Üretim aşamasından son tüketiciye ulaşma aşamasına kadar çevreci yöntemleri kullanmaları konusunda markaları teşvik ediyor ve denetliyor. Mart ayında Ege Orman Vakfı ile iş birliği yaparak kullanıcıları adına ağaç bağışında bulunmaya başlayan Createrra, gelirinin bir bölümünü şu anda Soma Işıklar Mevkii’ndeki ağaçlandırma sahası projesi için ayırıyor. Createrra, önümüzdeki dönemlerde farklı sosyal sorumluluk projelerine de destek olmaya devam edecek.

Createrra’nın kurucusu Gamze Tüysüz Yalgın,

Createrra’nın kurucusu Gamze Tüysüz Yalgın,

“Üreten, emek veren kadınlara markalaşma yolunda destek vermekten ve sürekli üretim yapan kadınların daha yeşil ürünlerini tüketicilerle buluşturan bir platform sunmaktan mutluluk duyuyoruz.” dedi.

Türkiye’de sürdürülebilirlik politikaları kapsamında büyük önem taşıyan Toplumsal Cinsiyet Eşitliği konusunun altını çizen Createrra, kadının iş gücüne katılma oranının %34’lerden %50’lere yükselmesini  ümit ediyor. Kadın istihdamının artmasına bağlı olarak yerel üretimin de artışına katkı sağlanmasını hedefliyor ve bunu, sürdürülebilirlik anlayışının bir parçası olarak görüyor.