Sosyal Medya

Fırsatlar

Radisson Otel Grubu, “Ödüllere Hemen Ulaş” Kampanyasını Duyurdu

Radisson Otel Grubu, Radisson Rewards sadakat programının bir parçası olarak üyelerin erişebileceği yeni avantajları sergileyen “Ödüllere Hemen Ulaş” kampanyasını sunmaktan gurur duyuyor.

Radisson Otel Grubu, Yeni Radisson Rewards “Ödüllere Hemen Ulaş” Kampanyasını Duyurdu

 

Radisson Otel Grubu, Radisson Rewards sadakat programının bir parçası olarak üyelerin erişebileceği yeni avantajları sergileyen “Ödüllere Hemen Ulaş” kampanyasını sunmaktan gurur duyuyor. Kampanya, üyelerin beklemeden Radisson Rewards’ın sunduğu çeşitli avantajlardan nasıl hızlı bir şekilde yararlanacağını göstermek için tanıdık “Reklamı Geç” düğmesini kullanıyor ve program üyelerinin deneyimlerini hem daha kolay hem de Radisson Otel Grubu otellerindeki tüm konaklamalarında daha ödüllendirici hale getiriyor.

 

Radisson Otel Grubu’nun yeni sadakat kampanyası “Ödüllere Hemen Ulaş”, müşterilerin geleneksel sadakat programlarında karşılaştıkları tipik zorluklara çözüm getiriyor. Harici ve dahili veriler, üyelerin üçte ikisinin geleneksel sadakat programlarının vaat ettiklerini yerine getirmediğine inandığını ve misafirlerin yalnızca %22’sinin sadakat programı tekliflerinin ihtiyaçlarına uygun olduğuna inandığını gösteriyor. Ayrıca yanıt verenlerin %78’i puan biriktirmek yerine avantajlara anında erişmeyi tercih ediyor. “Ödüllere Hemen Ulaş” kampanyası, birçok müşterinin geleneksel sadakat programlarında karşılaştığı zorlukları gösteren ve yeni Radisson Rewards programını daha ödüllendirici kılan benzersiz özellikleri vurgulayan, kendi kişisel deneyimlerinden de çok iyi bildikleri durumları tasvir ediyor. Kampanya, sadakat programının ücretsiz konaklama, en iyi fiyat garantisi, bir sonraki statü seviyesine hızlı geçiş ve ücretsiz oda sınıfı yükseltmeleri gibi özel avantajlar konusunda farkındalığı artırmayı amaçlıyor.

 

Yaratıcı kampanya, Radisson Rewards’ın geleneksel ve standart sadakat programı yaklaşımından farklı olarak, programın sadakat üyelerine avantajlarını kullanmaları için nasıl yeni bir yaklaşım sunduğunu vurguladığı eğlenceli ve müşterilerin kendi deneyimleriyle ilişkilendirebileceği bir üslupla geliştirildi. Kampanya, geleneksel sadakat programlarıyla farklı zorluklar yaşayan ve bu sorunları daha sonra Radisson Rewards üyesi olarak çözülen dört karakter içeriyor.

Kampanya video

 

Gördüğümüz ilk karakter olan Laura’nın deneyimi, tipik bir sadakat programından ücretsiz bir gece konaklama kazanmanın kelimenin tam anlamıyla bir ömür sürmesinden söz ediyor. Artık bir Radisson Rewards üyesi olan Laura, tercih ettiği otelde ücretsiz bir gece konaklamanın keyfini çıkarmaya başladı bile.

 

İkinci karakter Max, en iyi otel fiyatını bulmak için bitmek bilmeyen ve yorucu arayışında sınırları zorluyor. Sabrını yitirdiğini gösterdikten sonra klip, Max’in Radisson Rewards avantajlarından biri olan garantili Üyelere Özel Fiyattan yararlanmasıyla sona eriyor.

 

Üçüncü karakter Janet’in deneyiminin de teyit ettiği gibi, sadakat programı aracılığıyla oda sınıfı yükseltmesi almayı beklemek bazen sinirleri bozabilir. Gelecekten gelen biri tarafından ziyaret edildikten sonra, Radisson Rewards üyesi olarak aldığı hızlı oda sınıfı yükseltmesi karşısında hoş bir sürpriz yaşıyor.

 

Son karakter Robert, mevcut sadakat programının en üst statü seviyesine ulaşmak için uzun bir yolculuğa çıkıyor. Öyle ki, sonunda taşa dönüşüyor. Neyse ki Radisson Rewards’ın otel sektöründeki en hızlı statü ilerlemesini sunması sayesinde video, Robert’ın Radisson Rewards ile VIP statüsünün keyfini çıkarmasıyla sona eriyor.

 

Otelcilik sektöründeki en sadeleştirilmiş sadakat programı olan Radisson Rewards, puan kazanmayı ve bu puanları kullanmayı her zamankinden daha kolay hale getirmek için üç statü (Club, Premium ve VIP) sunuyor. Radisson Rewards’ı diğer sektör sadakat programlarından ayıran benzersiz bir özellik olan yeni Discount Booster (İndirim Arttırıcı), üyelerin kazandıkları puanları azaltarak indirimlerini artırmalarına olanak tanıyor.

 

Radisson Rewards’ın merkezinde kişiselleştirme yer alıyor. Her sadakat üyesinin tercihleri ve önceki istekleri, her rezervasyon için avantajlarını özelleştirmek üzere üyenin kapsamlı profiline dahil ediliyor. Üyeler ayrıca, önceki rezervasyon geçmişi, faturaları, favori otelleri ve daha fazlası gibi yararlı bilgilere hızlı erişim sağlayan özel bir çevrimiçi üye profili ve uygulaması da dahil olmak üzere gelişmiş bir dijital deneyime erişebilirler.

 

Radisson Otel Grubu Müşteri ve Pazarlama Stratejisi Marka ve Deneyim Faaliyetlerinden Sorumlu Küresel Kıdemli Başkan Yardımcısı Cristina Serra, “Ödüllere Hemen Ulaş” kampanyasının lansmanından heyecan duyduğunu belirterek,

“Bu kampanya müşterilerimize, sektördeki en hızlı statü ilerlemesi ve Üyelere Özel Fiyat gibi program avantajlarını müşterilerimize aktarmamızı ve üyelerin Radisson Otel Grubu’nda yaptıkları konaklamalarda Her Anın Önemli olduğundan emin olmamızı sağladığı için sadakat programımız açısından bir kilometre taşıdır. Ayrıca, Radisson Rewards’ın sunduğu çeşitli ayrıcalıklı avantajların daha da fazla yeni üyeyi programa katılmaya ve ilk günden itibaren ödül kazanmaya teşvik edeceğine inanıyorum.” dedi.

 

Radisson Rewards, Radisson Otel Grubu’nun öncü sorumlu iş yapma taahhüdü ile uyumludur ve üyelerin günde 325 puan kullanarak her konaklamanın karbon ayak izini azaltmalarına ve konaklamalarını %100 karbon nötr hale getirmelerine olanak tanır.

 

Yeni Radisson Rewards sadakat programı hakkında daha fazla bilgi için Radisson Otel Grubu web sitesini ziyaret ediniz.